"Жури да победиш, јер је дан изласка твога из твог света близу. Жури да победиш све струје смрти у теби и око тебе. Сазреваш као шљива. Здраву шљиву прихватиће домаћин у руку, а кварну пустиће да падне свињама. Победа значи здравље. Који побиједи, даћу му да сједи самном на пријестолу мојему, обећа Истинити, Свемогући." свети Николај српски

2. 7. 2013.

ОБАВЕШТЕЊЕ: FACEBOOK профил О. Стефана трајно угашен

Помаже Бог драги пријатељи. Обавештавам Вас да мој профил на Фацебооку неће више постојати. Ви сигурно знате да сам једном већ покушавао да се повучем са ФБ мреже. Међутим тада није било могућности да се налог деактивира, па ми је било теже не посећивати мрежу. Али сада сам сазнао да постоји и трајно брисање налога. Одмах сам приступио деактивизацији.
Повлачење са ФБ мреже је првенствено из приватних разлога. И даље мислим да ФБ даје велике могућности за мисионарење. Ипак општа корист изгубила је трку самојом личном слабошћу. Јако је тешко ускладити приватни живот, обавезе а наручито духовни живот са мисијом на друштевним мрежама. Зато сам одлучио да искључим велики потрошач времена и да се концентришем више на блогове и личне контакте било путем телефона, мејла, скајпа и сл.
Надам се да ће људи који су разговарали самном на фб наћи начин да наставимо контакте. За оне који осуђују иначе свештенике који користе интернет поручујем да лече своју злобу и укључе се у мисију Цркве. Ваш о. Стефан

Нема коментара:

Постави коментар