"Жури да победиш, јер је дан изласка твога из твог света близу. Жури да победиш све струје смрти у теби и око тебе. Сазреваш као шљива. Здраву шљиву прихватиће домаћин у руку, а кварну пустиће да падне свињама. Победа значи здравље. Који побиједи, даћу му да сједи самном на пријестолу мојему, обећа Истинити, Свемогући." свети Николај српски

25. 6. 2014.

МОЛИТВА ЖЕНЕ У ВРЕМЕ ТРУДНОЋЕ



МОЛИТВЕНО  УЗДИСАЊЕ  ЖЕНЕ  У  ВРЕМЕ  ТРУДНОЋЕ

О Преславна Мајко Божија, помилуј ме, слушкињу Твоју, дођи ми у помоћ у време мојих болести и опасности с којом чеда рађају све јадне кћери Евине. И из не-исцрпног благосрђа Свога даруј мени, нај-пониженијој слушкињи Твојој, да срећ-но завршим трудноћу, даруј ми благодат да се дете које сада мирује под мојим срцем с ра-досним разиграњем слично светом младен-цу Јовану, поклања божанственом Господу Спаситељу, који се из љубави према нама
грешнима, није узгнушао да и сам постане дете. Неизрецива радост која је испунила Твоје девствено срце при погледу на Твог новорођеног Сина и Господа, нека ублажи муку која ми предстоји услед рађања. Жи-вот мира, мој Спаситељ, Кога си Ти родила, нека ме спасе од смрти која пресеца живот многих мајки у тренутку порођаја и нека уброји плод моје утробе међу своје изабра-нике. Услиши Пресвета Царице Небеска, смирену молбу моју и узми мене, јадну гре-шницу, у Своје окриље, оком Твоје благо-дати; не постиди моје уздање у Твоје вели-ко милосрђе и осени ме. Помоћнице Хриш-ћана, исцелитељко болести, удостој и мене да осетим на себи да си Ти мајка милосрђа и да увек прослављам Твоју благодат, која никад није одбацила молитве јадних и која је избављала све који су Те призивали у време туге и болести. Амин!

МОЛИТВА  ПОРОДИЉЕ  ГОСПОДУ  ИСУСУ  ХРИСТУ:

Слава Ти, Господе, слава Ти, молим Ти се благи Спаситељу, који помажеш не-вољну и сироту, уклањајући сваку беду и несрећу осврни се и на мене грешницу, која се искрено каје; помози и мени и заклони ме руком својом; Теби притичем са молит-вом овом, смилуј се на мене, избави ме од сваког зла и несреће, беса нечистога сатане, који ме толико куша. Подари ми здравље, храброст и снагу да могу издржати муке при порођају! Саслушај ми молитву јер Ти си тако благ, тако волиш људе Твоје. Амин!

 преузето:

Православна духовна радионица „Мир ти“, Београд, Србија
Приредио: Тихомир Новаковић

Нема коментара:

Постави коментар