"Жури да победиш, јер је дан изласка твога из твог света близу. Жури да победиш све струје смрти у теби и око тебе. Сазреваш као шљива. Здраву шљиву прихватиће домаћин у руку, а кварну пустиће да падне свињама. Победа значи здравље. Који побиједи, даћу му да сједи самном на пријестолу мојему, обећа Истинити, Свемогући." свети Николај српски

04.09.2014.

Војвода Јован Адамовић присајединио себе и свој дом СИПЦ

Војвода Јован Адамовић.


СМС преписка између мене и Војводе:
"Помаже Бог Војводо, брате Јоване. Гледао сам на youtube Ваше Војводско рукоположење. Питање моје!  Да ли да објавим на свом блогу радосну вест да сте се сјединили СИПЦ или је мудрије сачекати да Ви своје људе боље упознате са Вашим чином  Светосавске ревности за Истину?


Бог Вам помого оче! Сад виђе поруку да сте послали.Ја у принципу немам шта крити, мени је жао што и раније нисам пошао путем истинског Православља и борбе за вјеру.Већи дио зна за моју одлуку, ви процјените како је боље ако објавите ја се слажем јер као Војвода а и као Србин православни немам право стајати по страни док се други боре толике год.за Цркву Светосавску и Православље.Од Бога Вам здравље

Поклон Вашој храбрости! Спремите се и за понижења. Објавићу када дођем кући. То је радостна вест. Али многи ће се успаничити. :)  Бог Вас благословио!

Више су ме нападали до сад него хвалили, сви великани Српства су нападани и понижавани,али Божијом вољом заблисташе, а они који их нападаше осташе у тами заборава.Нисам ја ништа бољи од нашег честитог владике Акакија којег толике године нападају разни несретници.
С НАМИ БОГ!
ПРАВОСЛАВЉЕ ИЛИ СМРТ!


АМИН!
Радосна вест за све вернике СИПЦ. Војвода Јован први је србин, патриота, са чином четничког Војводе који је одбацио екуменизам и храбро стао под Крст истинског православља.