"Жури да победиш, јер је дан изласка твога из твог света близу. Жури да победиш све струје смрти у теби и око тебе. Сазреваш као шљива. Здраву шљиву прихватиће домаћин у руку, а кварну пустиће да падне свињама. Победа значи здравље. Који побиједи, даћу му да сједи самном на пријестолу мојему, обећа Истинити, Свемогући." свети Николај српски

31.08.2016.

НИШЛИЈА :)

Помаже Бог браћо и сестре. Од мог последњег блоговања имао сам доста активности и као свештеник и приватно као домаћин. Током лета прославили смо празнично св.Јована у манастиру Нови Стјеник,  У августу сам као и увек био посвећен деци  у кампу СПОК, а прошле недеље имао сам част да будем и на првој литургији у новом, још увек не завршеном храму, у манастиру св.Успења у Коштунићима.
Приватно, моја ћерка уписала је гимназију у Нишу, и уз помоћ верника изнајмио сам стан и постао Нишлија.ž
Надам се да ме Бог неће оставити, јер до сада никад није, и да ћемо успешно превладати материјалне услове за њено школовање. Моја нова адреса је у Зетској улици преко пута Клиничког центра. Молитвеним заступништвом св.цара Константина и царице Јелене, уздам се  у јачање и умножавање Нишке парохије.
Служба ће бити већ 04.09, када ћемо и благословити децу за наступајућу нову школску годину.
Ваш у Христу јереј Стефан.