"Жури да победиш, јер је дан изласка твога из твог света близу. Жури да победиш све струје смрти у теби и око тебе. Сазреваш као шљива. Здраву шљиву прихватиће домаћин у руку, а кварну пустиће да падне свињама. Победа значи здравље. Који побиједи, даћу му да сједи самном на пријестолу мојему, обећа Истинити, Свемогући." свети Николај српски

7. 11. 2012.

25/7.октобар...свима који сутра славе св. Димитрија срећна Слава ил'имендан


Помаже Бог чеда љубљена Цркве СИПЦ, и сви наши у Христу оци, браћо и сестре пријатељи,  читаоци , доброжелатељи. Помаже Бог и непријатељима, да их Господ просвети и даа им снаге да се преуме и покају и ако их нечим увредих да ми опросте.
Нисам дуго писао и многа дешавања сам прескочио да напишем  на мом блогу. Сад и не знам тачно навести цео мој распоред кретања, али рецимо да сам био у Црној Гори и  тамо заједно са преосвећеним нашим Владиком, и са мати игуманијом Ефросинијом и са мати Исихијом обишао брата у Христу Гојка и његову дивну породицу. Осветили смо темељ и почетак градње његове породичне куће. Били смо заједно и у Острогу где смо се поклонили моштима св. Божијег угодника Василија.
О срдачном дочеку Владике и наше да кажем делегације не могу ни наћи речи довољно лепе да бих описао сву љубав коју смо тамо добили од благочестиве породице нашег Гојка. По поласку из Црне Горе  имао сам и прилог којим сам у кући дочекао листопад мојих рачуна...
Затим сам служио свете литургије у Врднику и Београду и наравно Нишу.
Моју породицу посетила је туга због растанка од Јефимијиног тате, покојног Душана.  Такође је и Михаила тешко поднела губитак свога деде. Душан није био одвећ религиозан човек, али сам му ја од када сам хиротонисан освећивао колач за славу и он је поштовао и мене и Јефимију у нашим изборима. Пред сам крај он ми је рекао да се осећа крштеним (1948) и по благослову нашег епископа ја сам му на позив породице Поповић одслужио Опело. На самој сахрани чуо сам предивне приче о његовим тајним добрим делима, и помоћи ближњима. Најежио сам се чињеницом да његова дела љубави и милости већа су од многих не делатних "црквених" верника.
Не могу да се сетим да ли сам писао о посети Високопреосвећеног архиепископа Тихона, првојерарха РИПЦ. Само да напоменем да је и тај садржај јако утицао на моја осећања, сазревање као и  време које сам провео заједно са Руским оцима и матушкама и пријатељима...
Требало се контактирати и са браћом из Аустралије и почети договарати о евентуално мојој посети Аустралији .Али испречило се искушење. Шумадијски епископ Јован подигао је општину Сопот на ноге и тражио "чишћење" са нашег црквеног имања УТЕШИТЕЉЕВО и почетих објеката и самих верника. Добили смо решење о рушењу. Детаљније о томе на нашем блогу СРБИН ИСТИНСКИ ПРАВОСЛАВАН.
 Последњу недељу служио сам у Нишу. За Митровдан такође сам у Нишу. Света Литургија у недељу највероватније биће у Деспотовцу-Лисине. Или Врдник. Проблем је што имам већ позамашан дуг на бензинској пумпи и видећемо како ћемо даље. Искрено, имао сам два пута новац за бензин који су скупили верници, али сам га због мојих потреба преусмерио на храну и поправку аутомобила.
За свете враче Козму и Дамјана ја сам у Нишу и Соко Бањи. Сви који славе славе у народном периоду а који су из БГ и НС нека позову ради договора оца Максима на мобилни 0621826718. То важи и за оне који се интересују за службе у Београду.
  Подсећам да било каква потреба и разговор било да је исповест, нека мука или радост, или лично запажање, критика, слободни сте да ме позовете или пишете на мој мејл o.stefansipc@gmail.com.... Такође са тим мејлом можете пронаћи и мој скајп.

Ваш у Христу о Стефан. Бог Вас благословио.

Подсећам све који су у могућности да помогну мој свештенички труд молитвом и материјалном помоћи. Благодарим
Такође  молим да ме контактирају сви који су ради помоћи осиротелим људима болесним од карцинома, који немају ни основна средства за лечење своје болести нпр куповину лимуна, цвекле, не хлорисане воде итд...

Нема коментара:

Постави коментар